Forsikring av lånet ditt

Santander tilbyr ulike forsikringsprodukter som bidrar til at du kan betjene lånet ditt dersom du skulle bli arbeidsledig, permittert eller sykemeldt som følge av en ulykke eller sykdom. En bekymring mindre, og det er trygt å vite at du kan beholde bilen eller for eksempel campingvognen om du skulle få betalingsvansker.

Forsikring gir deg trygghet

Mange av våre kunder velger å tegne låneforsikring for å gi seg selv og familien større trygghet. Forsikringen sørger for at lånet blir betalt selv om du skulle havne i en vanskelig livssituasjon. 

 

Bruk kreftene på det som er viktig

Hvis du blir arbeidsledig, permittert eller sykmeldt som følge av ulykke eller sykdom, vil en låneforsikring sørge for at du får hjelp til betjene lånet. I en vanskelig situasjon kan du tenke på deg selv og familien i stedet for å bruke krefter på økonomiske bekymringer. 

 

​​Tegn forsikringen når du søker om lån

Etter at du har fått innvilget lån og pengene er på konto, kan det være fort gjort å glemme at du også burde hatt en låneforsikring. Derfor bør du tegne forsikringen samtidig som du søker om lån. Selv om hverdagen er problemfri akkurat nå, kan ting endre seg i fremtiden – bank i bordet.

 

 

Les mer om våre forsikringstyper her

 

 

 

Forsikringsformidler

Santander Consumer Bank AS er registrert som forsikringsformidler for ulike forsikringsprodukter levert av ulike forsikringsselskaper. Informasjon om forsikringsprodukter og forsikringsselskaper fremkommer under presentasjon av forsikringsprodukter, i tilknytning til informasjon våre finansieringstilbud for bil og fritidsprodukter, kredittkort og lån uten sikkerhet.

Ved klage på forsikringsformidling til Santander Consumer Bank AS, vennligst kontakt Santander Consumer Bank AS, Postboks 177, 1325 Lysaker eller CNP Santander Insurance Europe DAC og/eller CNP Santander Insurance Life DAC på den følgende adresse: Postboks 569 Skøyen, 0214 Oslo, telefon 23 02 48 72. Du har også mulighet til å klage til Finansklagenemnda, Postboks 53 Skøyen, 0212 Oslo, telefon 23 13 19 60, fax 23 13 19 70. I tilfelle domstolsbehandling skal tvister løses etter norsk rett med Oslo Tingrett som verneting.


 

Agentoversikt

Her finner du subagent-registeret til Santander Consumer Bank.

 

Lurer du på noe?

NYTT LÅN

Telefon: 210 83 100

man-fre 08:00 - 21:00

lørdager 10:00 -16:00

EKSISTERENDE LÅN

Telefon: 210 83 400

man-fre 08:00 - 18:00

lørdager stengt