Kontakt oss om Handlekonto

Hva kan vi hjelpe deg med?

KUNDESERVICE

Jeg har ikke mottatt kort

Ta kontakt med kundeservice slik at vi eventuelt kan sperre kortet som er på avveie og bestille et nytt kort til deg.

Jeg ønsker å sperre kortet mitt

Du kan sperre kortet i nettbanken eller ved å ringe kundeservice.

Jeg trenger ny PIN-kode

Du kan bestille ny PIN-kode i nettbanken eller ved å ringe kundeservice.
Av sikkerhetsmessige årsaker kan vi kun sende PIN-koden i posten.

Jeg har mottatt kort og PIN, men kortet virker ikke

Nye kort må av sikkerhetshensyn aktiveres før de tas i bruk. Logg inn i nettbanken for å aktivere kortet eller ta kontakt med kundeservice.

Jeg ønsker å bestille nytt kort

Du kan bestille nytt kort i nettbanken.
Har du mistet kortet, er det viktig at du får sperret det så fort som mulig.

Kan jeg utsette betalingen?

Ja, i enkelte tilfeller kan vi innvilge inntil to betalingsfrie måneder pr. 12 måneder.

Trenger du en annen løsning, kan du ta kontakt med kundeservice.

Jeg ønsker å øke kreditten, hvordan gjør jeg det?

Du kan søke om kredittforhøyelse på kontoen din ved å ringe kundeservice på telefon 800 34 600.

Kan jeg endre forfallsdato på faktura?

Ja, det kan du. Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg med å finne en forfallsdato som passer.

Kan jeg overføre penger fra mitt kredittkort til min private bankkonto?

Du kan fritt overføre disponibel saldo fra din kreditt dersom konto er à jour. Beløpet kan overføres til en konto som står i ditt navn eller som du disponerer. Ring Kundeservice eller gjør dette via nettbank.

Hvor finner jeg disponibelt beløp?

Oversikt over ditt disponible beløp finner du i nettbanken, eller ved å ta kontakt med kundeservice.