Phishing-kampanje rettet mot Santander-kunder
Enkelte av våre kunder opplever for tiden å motta e-poster fra svindlere som utgir seg å være fra Santander. Vær oppmerksom hvis mistenksomme e-poster skulle havne i din innboks. Santander kommuniserer kun fra en @santanderconsumer.no og @dialogue.santanderconsumer.no adresse.
Du som kunde vil alltid få informasjon om dine kredittkort og andre produkter via nettbanken. Vi minner om at vi i Santander heller aldri vil be deg om å oppgi koder og passord via e-post eller telefon. Er du i det minste tvil om henvendelsen er mulig svindelforsøk, vennligst ta kontakt med oss på phishing@santanderconsumer.no.
Nye produkter for sparing
Sparing skal være enkelt. Derfor lanserer vi våre nye spareprodukter med fast rente for deg som tenker langsiktig. Få rente opptil 5,00% med Høyrentekonto 12!
Forsikringer
Mange har spørsmål rundt sine forsikringer i disse dager. På våre sider om forsikring finner man god informasjon om dekning og hvordan man melder inn skade.
Har du oppdatert din kundeinformasjon?
Vi i Santander kontakter deg som kunde der vi ber om oppdatert personlig informasjon. Vi gjør dette i arbeidet mot hvitvasking og økonomisk kriminalitet.
Pass opp for svindel!
Dessverre hender det at aktører med uærlige hensikter utgir seg for å være Santander. Ha disse punktene i bakhodet, så reduserer du mulighetene for å bli utsatt for svindelforsøk.

Når det føles riktig
Santander ønsker at dine valg skal føles riktig, både her og nå, men også i morgen? Finn ut mer om «Når det føles riktig» initiativet.
Når det føles riktig
Santander - hvem er vi?
Med en lang historie i Norge, og som en av verdens største banker, kombinerer Santander lokal tilhørighet med global styrke.
Les merSamarbeid
Santander er opptatt av å være tilstede der det skjer, opptatt av å bidra til felleskapet og opptatt av å hjelpe de som trenger hjelp.