Koronaviruset - Informasjon til våre kunder

Vi i Santander følger utviklingen av koronaviruset nøye, og tar alle nødvendige forhåndsregler for at alle bankens tjenester skal fungere som normalt.

Vi forstår godt at våre kunder nå har spørsmål knyttet til sine lån, kort, sparepenger eller forsikringer. Vi holder åpent med samme åpningstider som alltid, og jobber så raskt vi kan for at alle som tar kontakt med oss skal få hjelp og gode svar.

Vi er her for deg, og er klare til å hjelpe deg.
Se kundeservice sidene for å komme i kontakt med oss.

Alltid full oversikt

Husk at du også har full oversikt over ditt engasjement og at du kan utføre en rekke tjenester selv i nettbanken.

Logg inn i nettbanken

Informasjon om forsikringer

Sikker og trygg bankdrift er viktig, selv i kriser!

Som en av verdens største banker og som en stor bank i Norge, er Santander en svært solid bank. Vi har sikker drift og vi har tatt nødvendige grep slik at arbeidsdagen skal kunne fungere som normalt selv om de fleste ansatte nå har hjemmekontor. 

Vi er opptatt av å være tilstede og hjelpe både kunder og ansatte så godt som mulig gjennom denne utfordrende tiden vi nå er inne i. 

Hilsen Knut Øvernes
Leder for Santander Consumer Bank i Norge

Åpningstider og service

Vi holder åpent som vanlig!
Santander etterstreber alltid å gi så god service til sine kunder som mulig.

Vi ber likevel våre kunder om å ha litt ekstra tålmodighet med oss, da vi opplever ekstra mange telefoner og henvendelser på chat.

Se mer om hvordan du kan kontakte oss her.

Alternativt Logg inn i nettbanken


Les mer om Santander her.

Jeg ønsker utsettelse på betalingen

Som kunde hos oss skal du være trygg på at vi vil hjelpe deg, og akkurat nå opplever vi at kunder tar kontakt for å varsle om midlertidige betalingsproblemer. 

For å bidra i en vanskelig situasjon kan kunder nå søke om betalingsfri måned uten at vi vil belaste dette med et gebyr. For å få dette innvilget må man være eksisterende kunde og man må være ajour på alle betalinger når man søker.

Søk om betalingsfri måned

 

Ved avslag på søknad om betalingsfri måned.
Skulle du få avslag etter innsendelse ber vi om at du ringer oss slik at vi kan ta en manuell vurdering. Tlf: 21 08 30 00