Oslo Business Forum

Tema for årets konferanse er «Future-Focused Leadership».

Sammen skal partene inspirere og utfordre norske og utenlandske ledere på områder som økonomi og framtidas arbeidsmåter.

Bekreftede talere inkluderer Steve Wozniak(med-grunnlegger av Apple) og Carla Harris(tidligere direktør i Morgan Stanley).

• Vi ser frem til nok et år med samarbeid med Oslo Business Forum, og vi er imponert over hva de får til. Dette samarbeidet er også en god mulighet til å engasjere våre ansatte i en lang rekke viktige temaer, sier Michael Hvidsten, administrerende direktør i Santander i Norden.
  • Santander har vært en svært viktig samarbeidspartner for Oslo Business Forum siden 2018. De har utfordret oss, gitt oss enorm støtte og bidratt til å sette bærekraft på agendaen. Vi er stolte av å samarbeide med Santander for å styrke ledere til å forandre verden, sier Fredrik Dehli i Oslo Business Forum.

Oslo Business Forum er en årlig næringslivskonferanse som hadde sin oppstart i 2016. Årets konferanse går av stabelen 21. og 22. september.
Konferansen ble etablert av Christoffer Omberg og Marius Røed Wang, og har på kort tid både vokst seg til det den er i dag - den viktigste møteplassen for ledere.

Målet er å inspirere bedriftsledere og gi dem verktøy og ideer som styrker deres lederegenskaper. Siden den første næringskonferansen for seks år siden, har Oslo Business Forum vokst til en av verdens ledende næringslivskonferanser.

Tidligere hovedtalere inkluderer navn som Barack Obama, Sir Alex Ferguson, Randi Zuckerberg, David Cameron og Gary Vaynerchuk.