Reklamasjon

Har du oppdaget transaksjoner på fakturaen som du ikke kjenner igjen, og har mistanke om svindel? Eller har du blitt belastet for en vare eller tjeneste du ikke har mottatt?

Slik gjør du:

Send inn ett av skjemaene nedenfor, avhengig om du kjenner de(n) aktuelle transaksjonen(e) eller ikke. Skjemaet består av to sider; en egenerklæring og en spesifikasjon av transaksjonen(e) du reklamerer på. Husk å signere og sende inn begge sider.

Kjenner du ikke igjen transaksjonen på fakturaen?

Det kan enten være et beløp du ikke husker, eller det kan ha oppstått en feil. Det er også mulig at andre har benyttet kortet ditt.

Send inn dette skjemaet: Reklamasjon - ukjente transaksjoner (pdf)

Kjenner du transaksjonen?

Kanskje du ikke har mottatt en vare eller tjeneste, eller det er feil og mangler på den, eller du har andre grunner til å reklamere?

Send inn dette skjemaet: Reklamasjon - kjente transaksjoner (pdf)

 

Send skjemaene hit

  • Santander Consumer Bank AS,
    Postboks 8060, 4068 Stavanger
  • Eller en scannet og signert epost til: santander@nets.eu